En idé

Jag fick en väldigt bra idé!

Varje Lucia åker jag med farmor o farfar till köping för att fira Lucia. I simhallen har de ett litet firande men lotteri, skämthopp och såklart ett fint luciatåg. Lite konstsim.

Och så har de ju tävlingar. Som jag aldrig hänger med i. Därför tänkte jag att jag kan följa resultaten i tävlingarna som är innan, så kan jag hitta min favorit och sedan heja på för fullt när jag ser personen simma på Lucia.

När jag ändå var inne på hemsidan för Köpings simsällskap - KSS - kollade jag lite bilder. Gamla bilder måste det vara, undrar hur gamla. Säkert 10 år.

På översta raden i röd skjorta - min pappas kusin Anders. Den vuxna längst till höger i grå t-shirt - pappas morbror Sven-Olov. Nu vet ni det,

Btw så addade jag Anders på msn för några minuter sedan. Vilket sammanträffande :P


Kommentarer
Postat av: Jocke

Kalmar??
Kalmar är ett av lagen som kommer att få de tufft sägs det. Jag hoppas på Hammarby

2008-03-28 @ 19:36:37
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0