Den sötaste i fetstil

Snart börjar "rent hus" :) Jag känner verkligen igen mig i en av tanterna, hon som ser minst konstig ut. Brukar inte höra eller se någon som tänker typ som jag när det gäller städning.

Nu ska jag väl skriva lite på engelskan, var egentligen klar men så fick jag hedersuppdraget att skriva om sjukdomar eller ekonomi. Kan inte välja så jag tar båda, bara lite kort om varje.

Föresten, hur ska jag klara av melodifestivalens andra chans i kiruna på lördag? Björn G är ju inte med då :( Men jag fick höra av min lillasyster att han ska flytta över till 5an där han ska göra ett humorprogram med Henrik schyffert och Nour. Jag förstår inte när tv ska förstå att Nour inte har någon framtid inom humorbranchen, hon saknar det där som man behöver: roligheten!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha ja precis, men den där christian som är maddes thomas kusin som egentligen heter patrik och inte alls är thomas kusin :P de var bara polare. Minns du inte att jag på nåt sätt fick tag på en dude från Sundsvall som var typ DJ av något slag som heter Christian? Eller du kanske inte minns?
Ja okej då förstår jag :P Jo det är jobbigt när folk blir lite efterhängsna :P Men du får väl helt enkelt säga att du inte vill, liksom vad ska du annars göra så att han hajar? ^^

2008-03-05 @ 20:52:35
URL: http://gerdau.blogg.se
Postat av: Julia

var tomas snygg förresten? XD

2008-03-05 @ 21:01:38
URL: http://gerdau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0