En dag med Christine

Christine och jag gick runt och kollade i affärer, åt på donken. Sen åkte vi hem till mig, bara för att vända visade det sig. Vi tänkte kolla på fotbollen här men det blev att vi åkte in till kungsan. Så där var vi strax efter 18. Men så började det ju spöregna! Som tur var hade jag med mitt paraply :) Vi slutade upp på donken i slussen där vi kollade på andra halvlek. Dock stängdes tv-apparaterna av när det var några minuter kvar av matchen, så vi missade spaniens mål :P

När C och jag gick runt i affärer på dagen fick 3 saker följa med mig hem. Ett småblommigt linne från Gina och sen 2 enkla T-shirts från HMdivided. En vit och en svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0