S

Mina ben är helt slut. Var ute igår och sprang med lillasyster, vi var ute i ca 40 min. Självklart sprang vi inte hela tiden (det är omänskligt :P) för min syster orkade inte hänga med i mitt tempo å jag fick stå å vänta på henne ganska mkt och när hon väl kom till mig ville hon vila :P Men jag klarade iaf att springa den sträcka som jag alltid har som ett mål när jag springer.

Idag var jag faktiskt ute och sprang igen, men själv den här gången. Jag var ute i 26 min (och 17 sekunder) och stannade inte en enda gång. Även om jag inte sprang hela tiden så gick jag snabbt när jag inte sprang. När jag kom hem var jag visserligen helt slutkörd och det såg ut som om jag hade bränt mig i solen :P

Jag har kommit på 2 bra saker med när man springer när det är fint väder.
För det första blir man jätteglad när man kollar ner på benen och ser att de har färg. Man förstår att det är för att man springer, och tråkigt nog inte pga att man solat hela dagen, men man kan ju alltid låtsas för en stund.
För det andra kan man, när man möter någon, skylla den röda färgen på att man suttit i solen och bränt sig. Det är inte lika genant :P

Nu ska jag kolla på säsongens sista Parlamentet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0