Har aldirg varit med om liknande

Nu är jag hemma igen. Gud vad skönt det var att cykla :D Det skulle man nästan göra varje dag, såhär på kvällen när det har blivit svalare :)

Imorgon är det alltså min första dag på jobbet, och jag insåg precis att jag har en del grejer jag måste göra innan:

♦Fixa matlåda
♦Leta reda på ett lås
♦Skriva ner busstider på ett papper

Dessutom måste jag duscha. Tänkte att jag skulle göra det på kvällen, se hur det funkar iaf. Är dock orolig att jag ska vakna upp och håret då är jättesmutsigt. Då kommer jag inte hinna duscha. Vilka problem va? :P

Gahh, jag känner mig lite småstressad för jag vill ju hinna sova lite också...

Imorgon, efter jobbet (det känns konstigt att säga "jobbet"), ska jag med Emelie till Frihamnen för att se inspelning av programmet Musikmaskinen. Vi kommer lite efter insläppet, men om alla busser kommer som de ska så hinner vi, med marginaler, tills själva inspelningen börjar :)

Måste fixa en macka att ha som middag också, för inspelningen slutar inte förns 22. Och jisses jag ska ju upp 5 på tisdagen :O

HJÄLP!

Ne nu slutar jag skriva, jag kommer ju bara fram till fler stressfaktorer ju mer jag skriver :P

Hoppas att alla andra har det mindre stressigt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0