Varför Sandra anklagade mig för att vara knäppis på heltid!


Malin Köld (Nacka Gymnasium) wrote
at 11:03pm SNYGGT! Tack Sandra!
Jenny Gustafsson wrote
at 11:04pm men vadå malin! Vi är ju hur snygga som helst ^^ och jag fyller 18 imorn btw :P
Delete
Malin Köld (Nacka Gymnasium) wrote
at 11:06pm Haha, jättesnygga! Klart jag vet att du fyller år, pucko! Jag åker ju tyvärr till Emmaboda (kanske lika bra med tanke på att jag ändå inte får leka med er.... morr...) Jag kan skicka ett fint grattis sms när jag sitter på tåget =)
Jenny Gustafsson wrote
at 11:07pm jaaaa, klart jag vet att du vet! jag är snart 18, då vet man saker som.. aa man vet saker iaf :P hihii ja gör det! Då blir jag GLAD! :D
Delete
Sandra Johansson (Nacka Gymnasium) wrote
at 11:19pm hahaha ni e ju seriöst knäppa på heltid XD haha
å ja hlr me jenny, tycker oxå att d e riktigt snyggt ;)


Ja ibland säger man ju rätt sak alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0