Party party

Det var riktigt trevligt ikväll. Jättekul att träffa Malin, Julia och Madde igen. Det var ju 1000 år sedan :O Nästan... Och såklart kul att träffa Rosanna också. Och Sofia :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, för jag är inte alls trött. Skulle ju såklart kunna sova för sova kan jag göra när som helst, men det känns tråkigt att somna. Kommer vara så trött när jag vaknar då :P

Jag skickade ett sms till C förut runt 18, men efter ett tag kom det upp en ruta om att det inte skickades. Visste först inte att det var hennes nummer det inte skickats till så jag märkte det först nu. Men C, om du ser det här innan jag har hört av mig så kan du ju höra av dig. Men jag ska nog inte sova för länge iaf.

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej där!



Vill du få din blogg hörd och synas mer?

Tävla då i min blogg om att bli veckans blogg och

få din alldeles egna ikon. Passa på och skynda! =)

http://rebeccaasv.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment



Kram

2008-07-13 @ 03:18:33
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0