Jag orkar inte cykla till jobbet...

Hihi, jag har precis ätit jordgubbar med glass ^^ Anja här på jobbet fyller nämligen år idag och det måste man ju fira. Birgitta tyckte att vi skulle fira av mig eftersom att jag slutar jobba på fredag. Varför inte passa på :P

Just nu är jag lite förvirrad. Allt pga av den där dumma busstrejken. Känns inte som att någon kommer ge sig :/ Och så har jag ingen aning om mina bussar går. På sl kan man kolla vilka linjer det är som är drabbade av strejken. Men det är inte alls när de 60 (eller vad det nu var :S) linjer som jag har hört att de ska stänga av.

Om jag skulle kunna hålla mig borta från att åka buss så skulle jag göra det, men nu är det ju så att jag bl.a. inte tänker cykla i 30 min till skolan varje dag.


Kommentarer
Postat av: Mango

Men det är ju inte så jobbigt syrran, bara du vet vägen så :P:P:P

2008-07-09 @ 14:53:13
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alla ältabussar går :)

2008-07-10 @ 11:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0