Inget internet hemma

Nej, för det slutade att fungera :( Igår tänkte jag visa presenten jag fick av chefen Birgitta men ja, det gick ju inte. Får visa det senare helt enkelt. Idag är det alltså sista dagen här, men jag kommer nog tillbaka.

Idag kommer det att vara lugnt. Lilla jag, sommarjobbaren, håller på att lära upp en ny tjej som kom igår. Så jag får mest sitta brevid och lära ut vad jag kan :P Men just nu sitter jag själv för Carina lär sig lite andra saker nu, saker som jag inte har behövt lära mig. Som tur är kommer det inga patienter nu så jag kan sitta här och skriva ^^

Idag har alla som kommit hit varit jättesnälla. Lite charmiga :) Mannen som gick nyss var lite skoj. På något sätt visste han att jag skulle få semester idag. Fråga mig inte hur. Han gick ut med ett stort leende på läpparna och sa "trevlig semester".

Det kom en gubbe precis innan de gick och han lämnade över sin kallelse till mig och sa "och här får du ett kärleksbrev".

Igår var det dock en gubbe på 70 som var väldigt pratsam, och han trodde nog att han imponerade på mig och Carina väldigt mkt. Men nej, det gjorde han inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0