Hemma

Kom precis hem från Christine :) Hade det mysigt där. Imorse fick jag värsta goda frukosten. Det var något som de tydligen äter i Tailand, stekt ris med grönsaker och tigerräkor :) Kändes mer som sånt vi äter till lunch men det passade mig bra för jag är så hungrig på morgonen. Och stekta räkor är ju bland det godaste som finns ^^

Få se nu, jag har en del att göra innan ikväll. Först ska jag fixa lite lunch tror jag, jag vet bara inte om jag är hungrig eller inte. Sen måste jag:

♥Laga min tröja (ska använda nål och tråd nu och inte örhängen, häftapparat eller sånt som jag brukar laga saker med. Ja, träjan jag har nu har jag faktiskt "lagat" med ett par örhängen :/)
♥Duscha!
♥Kolla när SATC-filmen går imorgon. Jag ska se den med C (en gång till! :D)
♥Prata med Sofia
Lägga upp bilder på datorn

Så jag måste väl sätta igång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0