Godmorgon...



Igår var jag helt död. Somnade i slutet av den tredje filmen vi såg. Vi tittade nämligen på 3 filmer med Orlando Bloom. Först var det Haven, sen Elizabethtown och sist The Calcium Kid. Den andra var bäst tyckte jag. Ioförsig kanske den tredje var jättebra i slutet, men jag somnade ju.

När jag gick och la mig klockan 12 slog det mig att: om jag var uppe i 6 timmar till skulle jag ha varit vaken i hela 24 timmar :O Då dog jag lite till.

När ska jag förstå att jag kanske skulle lägga mig tidigare än 12 när klockan ringer 5:20. Vet inte varför jag inte kan lägga mig tidigt. Har nog aldrig kunnat göra det. Det är ju inte så att jag inte skulle somna om jag la mig vid 8, och det hjälper inte att jag är en zombie redan kl 8, för på något sätt lyckas jag inte gå o lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0