En ängel i helvettet

Guess What! :O Jag glömde kamerasladden igen. Varför blir det alltid så för :( Det här måste vara 4e gången i rad.

Företsen, trots dagens alla hemska människor (läs förra inlägget) så hittade jag en söt gammal dam. Alltså den här var så söt. Jag fick köra henne i rullstol också (typ 2 m men ändå).
Hon var finlandssvensk, ganska liten och rund. Såg ut som en sån där gumma som bakar kakor hela dagarna, och sen går runt med dem i en korg, med rödvitrutigt underlag, och bjuder folk. Lite rosig om kinderna. O så hade hon världens sötaste röst. Lite tyst och skör. O så vinkade hon jättegulligt.

Nu ska jag nog ta något att äta och sen gå upp och lägga mig i sängen. Jag är lite trött förstår ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0