Sushi!

God eftermiddag.

Klockan 18 ska jag möta Christine i slussen och vi ska äta sushimiddag. Jag är jättehungrig, har glömt bort att äta lunch. Har stått ända sedan typ 14 och fixat mig, dvs dushat, sminkat och lockat håret. Eftersom jag hade tid så lockade jag håret ordentligt. Men jag tror dock inte att mina lockar kommer sitta kvar så länge :( Hur får man dem att hålla, är det bara att ösa på med spray eller? Och, oj vad det blåser ute. Kanske är så att håret blåser av istället och jag slipper oroa mig för att lockarna försvinner pga dålig underhållning

Idag skulle egentligen jag och mamma ha städat då farmor, farfar, morfar och Maggan kommer imorgon på middag. Men mamma har inte kommit hem än, hon åkte halv 2 för att lämna celine på ridning. Antagligen bestämde hon sig för att gå i affärer tills Celine ska hämtas.  Ingen städning än alltså, desto mer imorgon :/ Min buss går 17:34 och om jag skyndar mig kan jag få all den jobbiga städningen klar. Jag känner på mig att detta är en av mina snabba dagar när det gäller att städa.

Och föresten pappa kom förbi med ett busskort till mig tidigare idag, ett företagskort. Han fick mig orolig när han sa : om någon frågar dig om kortet så be dem att ringa mig. Ska jag vara orolig om de frågar? frågade jag. Pappa svarar: Nej då. :S

Nu måste jag ringa mamma och meddela att jag inte äter hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0