Stooora problem

Mitt huvud känns fortfarande fullproppat, hur gör man för att det ska försvinna? Det är när jag kommer hem från skolan som det uppenbarar sig. Det ända man kan göra är att sova kanske. Fats ne jag vill inte sova, jag vill dricka pepsi och äta något. Men åhh, jag vill äta något men kan inte komma på vad jag vill äta. Jag är inte sugen på macka, inte på fil, inte ostriskakor, popcorn, hallon, banan eller något annat. Inte ens choklad. Det skulle vara praktiskt om jag tyckte om äpplen, men det mår jag bara illa av.

Hmm, jag går nog ut i garaget och hämtar pepsi, eller så dricker jag te och hoppas på att det gör mitt huvud lättare. Grönt te. Jag kan liksom inte bestämma mig :/ Blir väl båda.

Äntligen helg och jag kan unna mig en sovstund såhär på eftermiddagen utan att känna att jag har en massa måsten att göra. På fredagar ska man inte plugga. Det har jag lärt mig av Benita. Jag lyssnade verkligen när hon pratade om det en gång, att på fredagar ska man bara vila bort all skola.

Jag måste komma på något jag kan äta.

*På återseende*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0