Patrick Ekwall är mot bögar?

Ett klipp från Boston Tea Party (jag kan ju inte sluta nämna detta fantastiska program här i bloggen bara för att det har slutat för säsongen) där Patrick Ekwall säger "jävla bögar" till Pilip och Fredrik. Själv tycker jag att det låter lite väl uppgjort, inte som att han bara kommer fram och säger det liksom. Men det är kanske så man gör för att skapa ett intressant tv-program? Tycker du också att det låter planerat?



Jag tror att jag ska gå upp nu och läsa lite i ni-vet-vad. Kl 21:55 är det Law and Order - SVU. Jag har börjat tycka att det är väldigt kul, bättre än CSI till och med. Förut gillade jag det inte alls, fast saker ändrar sig ju.


Föresten, jag måste nämna en sak som inträffade på engelska lektionen igår. Vi fick ju alltså boken Prep sista lekitonen innan jullovet. En 400 sidor lång bok med typ 1000 ord på varje sida. Den är inte så intressant heller och då är det omöjligt att läsa snabbt tycker jag. Jaja, här kommer det. Benita, vår lärare, försöker övertyga oss om att vi velat ha en bok.
- You wanted something to read over the vaccacion
Klassen sitter och ser frågande och irriterad ut. Inte ville vi väl ha det, eller var det någon som bad om det i smyg? Fast vi vågar ju inte ifrågasätta Benita. Till vår "räddning" utropar Kalle.
- Vem ville det?!

Bra att det är någon som vågar tala emot Benita :D

Kommentarer
Postat av: Cassie

Svar. Jo det går ju alltid.
Vi har två ute ( den ena åker i helgen till sitt nya hem ) Och en inne, men just nu är det för kallt att sätta ut henne =/

2008-01-10 @ 21:41:09
URL: http://Cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0