Orlando Bloom med ett roligt skatt

Igårkväll såg jag Da vinci koden istället. Men självklart somnade jag, som alltid. Och jag somnade typ där det var som mest spännande, vad jag tror iaf, för när jag vaknade hade de precis fått reda på vem som låg bakom allt. Eller så kanske det inte alls var så, aja :P I denna film mötte jag Ian Mckellen, eller Gandalf.
Imorse kom Celine in i mitt rum och sa att Mio min Mio fungerade på hennes DVD så jag testade på min och då funkade den. Jag fick alltså se filmen till slut. Dock hackade den på vissa ställen så att jag var tvungen att spola fram jättemycket.  I den filmen var Christoffer Lee med, Saruman alltså.
2 filmen med sagan om ringen människor :O Å förra helgen fick jag ju se Ian Holm i The Aviator. Nästa vecka kanske det blir en film med Orlando Bloom :P Tror att vi har The Calcium Kid faktiskt.

Föresten här är ett klipp med Orlando Bloom som Celine visade mig igår. Hihi, han är så gullig när han skrattar. Kolla klippet så förstår ni :D
What is your favorite vegetable? och Orlando: Hahahah. Det är det skrattet jag menar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0