Och jag måste bara säga...

Att imorse var jag så duktig att jag satte på ett smycke på min nagel. Jag kände mig så stolt att jag hann med det på den lilla tid jag hade på mig. När klockan var 8 stod jag fortfarande i morgonrocken och sminkade mig. Bussen gick 8:16 och jag hann med god marginal :D Hahah, det tar ju bara 30 sekunder att gå till bussen :P Men ändå, hår och kläder + nagelsmycke på 15 min, det kallar jag att vara effektiv.

Åter till nagelsmycket...Jag kommer till skolan och sätter mig vid skåpen i väntan på att gå upp till mattelektionen, den första lektionen. Då, i trappan tittar jag på min nagel och ser att nagelsmycket är borta! Efter 5 min i skolan!

Dumma :(


Kommentarer
Postat av: stine

ja visst är dom fina.. allt finns på Josefssons.se

2008-01-23 @ 15:39:27
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0