Jahaja, hur har detta gått till?

Ehm jag blev addad av en tjej på msn. Lina heter hon. Hon fick min msn av en Pia. Känner varken någon som heter Lina eller Pia så jag undrar vart de har fått min msn ifrån. Flickan är inte så medgörlig heller, efter varje fråga jag ställer får jag svaret : hurså?

Trodde först att det var min lillebror som spökade men så verkar inte vara fallet.

Nu är jag både förvirrad och nyfiken.

Haha nu blockade hon mig och innan uppmärksammade hon mig på att det heter VIBB när man skickar en vibb. Jasså, det visste inte jag?
Nemen nu loggade hon in igen.
Och uuuuuuuuuut, jävla människa.

ngn som vet vem [email protected] är?

:S


Kommentarer
Postat av: christine

en fjortis som är avundsjuk på dig eller ngn som bara vill jävlas? :S msn-namnet låter ju jättetöntigt-fjortisaktigt!

2008-01-27 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0