Jag vill inte att snön ska försvinna just idag eller imorgon

Har läst lite bloggar och det verkar som att det har snöat mycket i natt i stora delar av Sverige. Här var det redan lagom mycket snö igår men inte så att det låg som täcken över träden. För en stund sedan gick jag ut till kaninerna, och till min besvikelse höll snön på att smälta. Det var inte alls kallt ute :(

Okej, jag har tjatat och tjatat på att jag vill ha vår men jag tycker allt att snön kan hålla sig tills imorgon och att det ska vara iskallt så att det blir ett bra underlag när jag ska åka skidor i skogen. Jag ser imorgon som min sista chans förstår ni.

Ska nog kolla hur många grader det är ute...
1,3 !

Må det bli kallare annars kan jag inte åka skidor :( Snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0