Jag hatar alla måsten

Piss och pannkaka för att skolan börjar på tisdag.

Jag mår så dåligt de sista lovdagarna och då är jag ingen rolig person. Just nu är jag verkligen tråkig och helt tom i huvudet.

Jag är en sådan som vill få saker och ting gjorda så fort man får uppgiften. Just nu syftar jag på engelska boken som ska vara utläst nångång efter lovet. Hade verkligen trott att jag skulle läst mer än 30 sidor tills idag men nej nej. Jag mår dåligare när jag inser hur förskräckligt dålig jag är på att komma igång med saker.

Jag kan inte slita mig från datorn. Men jag vill läsa boken.

Åhh, jag får väl gå ändå. Klarar det kanske. Jag ska absolut ha kommit till s.100 idag. Eller mycket mer.

Skolan är nog det sämsta påhittet. Kan inte alla bara få vad de behöver och sedan få göra vad de vill. De som vill jobba kan få en liten kexchoklad som belöning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0