Jag har skakat hand med Sven Wollter

Jag satte mig vid TV:n och började titta på Jakten på lycka med Will Smith. Såg inte början men vad gör det, jag älskade den ändå. En fin historia. Nog en av favoritfilmerna nu måste jag säga :)

När den var slut åt jag lunch, spelade kort och fixade iordning mig. Man måste ju vara fräsch när man ska skriva uppsats. Duchade riktigt ordentligt, rakade benen, skrubbade kroppen, filade fötterna och smörjde in mig med sun-kissed bodylotion. Sedan fixade jag naglarna och bara lät allt fix sjunka in :P

Nu tittar jag på På spåret, Filip och Fredrik är med :) och så sitter Sven Wollter med sin dotter. Och jag har skakat hand med Sven Wollter :D

Ska väl börja skriva nu men det är så svårt att komma på något att skriva. Som tur var fick jag hjälp av far min så nu kommer jag väl iaf upp till några rader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0