Farliga idrottslektioner

Och ehmm jag måste bara berätta en sak. Uppvärmningarna på idrotten är skadliga. De borde märkas med en dödskalle. Dödligt liksom.

Förra veckan var det volleybolluppvärminingen som gav mig blåmärke.
I onsdags skulle vi spela badminton, det är nog det roligaste man kan göra på idrotten. Även om man bara förlorar är det jättekul. Men i alla fall, uppvärmningen i onsdags var brutal. Vi gjorde stafetter där man skulle sitta i spagat och slänga sig ner på mage. Nu känner jag att ett av mina revben är jätteömt. Mitt utåtstående revben. Jag hatar att höger och vänster sida av mina revben ska stå ut olika mycket, vänster sticker ut jättemycket och det är där det gör ont nu.

Oj vad glad jag är idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0