Det är något med vattnet här hos pappa

Jag är seg på morgonen, ligger ju 30 min innan jag går upp. Men här hos pappa har jag blivit ännu segare, ligger 40 min.

Och det värsta är nog att det tar evigheter att duscha. Hos mamma tar det högst 15 min att tvätta håret och sedan fixa benan och borsta håret och så. Då skyndar jag mig inte ens. Här hos pappa tar det typ ca 30 min! Jag försår inte vad det är alltså för jag försöker skynda mig, men det bara går inte. Vattnet är inte snällt, man måste stå jättelänge för att känna sig ren och när man väl torkar sig med handduken vill inte vattnet försvinna. Dock går det fasligt snabbt att få ut balsam ur håret här. En annan sak är att när jag ställer mig i duschen så känner jag mig jättesmutsig på kroppen medan håret fortfarande är nytvättat :S Hos mamma är det tvärtom.

Detta är stora problem vill jag säga. Det här vattnet känns ytligt på något sätt, och hur vattnet kan kännas ytligt vet jag inte.

Ytligt vatten = långsamt vatten som inte vill rengöra, som dessutom inte vill bli upptorkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0