Blabbeliblabb

Nu sitter jag på samhället och jobbar på för fullt. Det här är min enda riktiga lektion idag då vi ska få på en föreläsning om kriminalitet sedan. Den håller på mellan 13-15, eller 13-16. Hmm, varför kan de inte ta reda på när den slutar? Jag som ska plugga matte med morfar och har sagt att jag ska vara där typ vid 16. Ska ju inte äta där heller vilket betyder att jag åker hem runt 18 >.< hoppas jag är snabb på att förstå idag.

Denna vecka har varit väldigt slapp, en lektionsfri dag och alla lektioner som vi har haft har varit slappa. Liksom eget arbete å så :/ Ändå känns det som att den går långsamt, iaf mer än vad stressiga veckor gör.

Klagoord:
Jag är arg på fransk manikyr. Det vita åker ju bort på en gång! Det är ju inte lönt att manikyra sig i typ 30 min för att sedan på morgonen, efter ungefär 9 timmar, se att det flagnar bort på nagelspetsen :(
Linda som är vår svenskalärare, och typ bäst av alla lärare, ska ha barn. Grattis! Men detta betyder ju att vi inte kommer ha henne i svenska C eller i Projektarbetet om vi vill projekta om lag och rätt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0