Virrigt värre

Nemen aj då. Klockan är ju snart nio :( då har jag alltså missat massa tv-program.

Nu blir det till att sappa mellan American Idol och CSI Miami.

Imorgon blir det bio med Tomas :) Ska se Juno. Det blir trevlig det. Men först ska vi såklart in på Buttericks å köpa en trollerihatt, haha :P

Nu börjar jag undra vart mina familjemedlemmar håller hus, de kanske har åkt utomlands utan att ta mig med. Fast jag tvivlar på det.

Nu har jag missat 10 min av tv:n, får väl gå ner och kolla vad det är på alla filmkanaler å så.

Tjadå ^^ (det här inlägget tog typ 20 min att skriva, därför passar inte början in med nutiden :S eller nått)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Juno blev jag sjukt besviken på.. Borde varit bättre, helst med så många bra skådespelare!

2008-02-25 @ 23:10:39
URL: http://www.jagvaknadeupp.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0