Tänder i all ära men...

Ja tänder är fina om de är vita och raka. Mina är nog gulast i sverige och käken är felmonterad. Vad gjorde jag för att förtjäna detta?

Dessutom är tänder alltid så dumma, eller munnen är dum. Jag mår så dåligt när tänderna inte är nyborstade. Därför är tuggummi min bästa vän :)

Någon som vill uppfinna en liten minimänniska som kan springa runt i munnen och borsta hela tiden?

Eller ska man behöva sluta äta, eller ha med en tandborste på nyckelknippan?

När jag blir gammal och måste laga mina tänder stup i kvarten ska jag nog dra ut dem istället. Man vet ju att de kommer gå sönder igen, och jag vill inte ha en massa lagningar i munnen.

Fast om jag sköljer munnen med 100% Flour kanske tänderna håller ett tag :/

Nu ska jag i alla fall upp och borsta tänderna, riiiiktigt noga.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gå in på studera.nu och sedan väljer du "högskoleprovet" som finns i menyn. Sedan kommer du fram till en massa undermenyer och en av dem är "anmäl dig", eller något liknande. Finns också länkar på NGs hemsida =)

2008-02-12 @ 21:10:43
URL: http://killingseagull.blogg.se
Postat av: C

då är mina tänder gulare :P men gula tänder kan faktisk vara starkare än vita tänder.
svar: jo, jag sökte 6 nya jobb idag :D

2008-02-12 @ 21:26:57
URL: http://christinees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0