Stora problem med urkund

Nu har jag typ suttit i en timma och försökt skicka engelskan till Benitas urkund.

Jag hade ju Christians urkundsadress och den vet jag ju funkar, skrev därför in hennes namn istället för C's. Men icke, Mail Undelivered! 2 gånger blev det så! Nu testade jag att skicka till samma adress som B skrev på tavlan (hon mottog inte min text även fast jag fått ett brev från urkund om att det hade mottagits). Men så får jag ett mail tillbaka om att jag inte har bifogat någon fil, jag vet att jag gjorde det innan jag skev i hennes mailadress. Nu testade jag igen och det funkade, hoppas bara att hon mottar allting.

Skickade såklart allting till hennes vanliga adress, men först fungerade det inte. Gjorde om hela grejen och fick fram rätt.

Alltså, jag kunde ha pluggat matte den här timman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0