Sovdags

Min sovklocka säger åt mig att gå i säng.

Jag ska få nya madrasser, mina smular sönder. Pappa har insett att de är smuliga och säger "De tål inte att Pontus slänger dem på golvet, de tål inte det Jenny". Jippi!

Japp, den där sovklockan var det ju. Brukar alltid ha väckarklocka på helger eftersom jag inte vill sova ända till 14 vilket jag annars säkert skulle göra. Jag ställer in på att sova i 9 timmar men jag är ändå trött när jag vaknar, snoozar 30 min. Undrar om min kropp finner det omöjligt att gå upp innan det har gått en halvtimme :S

Japp, ingen väckarklocka nu eftersom klockan  bara är 22. Undrar hur länge jag kommer sova.

Godnattifnatt

Kommentarer
Postat av: Camilla

kika in på www.designadinblogg.se asbra sida. :)

2008-02-01 @ 22:18:33
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0