Övernatting hos Emelie :)

Igårkväll var jag med Emelie. Vi tittade på film och åt morötter med holidaydipp. Vi började med den dokumentärfilm som Emelie varit med och gjort om sin resa i Tall Ships Race med fartyget Christian Radish (den vinnande båten!). Sen såg vi 2 andra filmer, nämligen The Perfect Catch och She's The Man. Båda filmerna var jättebra, speciellt den sistnämnda.

Jag fick också vara offer för Emelies sminkningsförsök :P Hehe, så dåligt var det kanske inte men mitt ansikte var typ stelt av allt puder. Hennes lillasyster stod brevid och klagade på att hon gjorde fel :P

Eftersom det blev så sent så sov jag över där. Låg och pratade i sängen och insåg att vi inte skulle somna så vi satte på en film, Vingar Av Glas, eftersom man alltid somnar när man kollar på film :P Somnade vid halv 6.

Vi var uppe och åt frukost vid halv 1, satt och åt framför säsong 4 av Vänner. Sen spelade vi lite kort och jag försökte lära mig att blanda kort på ett coolt sätt som typ alla kan utom jag. Ska öva lite mer på det här hemma.

Vid halv 4 åkte jag hemåt.

Jag är arg för att Holidaydip inte går att köpa någonstans. Pappa började prata om att han kunde blanda en egen (!) men jag tror nog inte att det blir lika gott. Åhh nu har jag ingenting att äta på, om jag inte tuggar på bara morötter. Men det smakar för nyttigt :/

Föresten, Emelie och jag upptäckte en "ny" låt. Man blev glad av att höra den, lät lite som smurfhits ;P Byz - Hej Där


Kommentarer
Postat av: Emsan

Hahaha de va en rolig kväll/dag:P
Min sinkning på dig var katastrof haha förlåt för de:P vi får göra om de någon gång :)puss o kram

2008-03-02 @ 23:23:00
URL: http://e-miz.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0