Mitt rum hos mamma-bilder

Naj, tänk om jag har gjort fel med IV-valet. Jag behöver hjälp!

Jag skrev MatteC och retorik som första.
EngelskaC och 2 50p som andra
och..
100 p + 2 50p som tredje

Men då undrar jag ju, eftersom man får MatteC automatiskt om man väljer det, måste man då välja t.ex. EngC som andra? Eller kan man ha kvar matteC och bara skriva i några andra 50p kurser?

Malin, Christine, eller någon annan. Hjälp mig!

Och jädrans vad jag har skrivt mycket om skolan och dess problemiga sidor. Nu måste jag kompensera i form av bilder.
Mitt rum hos mamma (rummet här hos pappa kommer upp när det är ommålat):
image192
Sängen och sängbord. Sängbord och skrivbord (det såg för rörigt ut för att vara med på bild :P) är i samma serie, någon ekgrej från IKEA.
image193
Jag kör med vita fransar i taklampan.
image194
Gardinerna är också fransar. Mörgbeige längst in mot fönstret och ljusare länge ut. Två olika paneler på varje sida av fönstret alltså.
image195

Kommentarer
Postat av: Julia

haha sweet! Finns kanske inte många bra ställen häromkring att spela basket på :p

2008-02-21 @ 19:53:25
URL: http://gerdau.blogg.se
Postat av: Malin

Fråga inte mig, jag är lika intet vetande som du :P

Jag lyckades välja två ämnen från samma block som andra val och som tredje val har jag endast 100p... Hm... Jag har fortfarande grym ångest!

2008-02-21 @ 20:25:22
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0