Mitt hår

Förut när jag höll på att tona håret mörkare hela tiden, trodde jag att mitt hår egentligen var jättemörkt. Men så tittar jag på det nu, då det bara är lite ljusare än vanligt, och inser att: oj vad mörkt mitt hår var då.
Jag inser också att mitt hår solbleks jättemycket på sommaren.

Solblekt hår:


Tonat hår:


Och mitt riktiga hår, ja det är väl kanske ett mellanting. Just nu lite ljusare.
Idag sa Sofia att mitt hår var ljust :O och Sandra sa att det var fint. Jag blir förvirrad, för mitt hår är absolut inte fint, de senatse dagarna har jag haft väldiga komplex över det.

Men men, håret ska ju inte förstöra allting. Så äsch.

Ikväll är det Top Model för er som missat. Vet inte om jag ska kolla eftersom jag redan tittat efter vem som vunnit.
Och den 27 februari är det premiär för Rent hus, perfekt för en städarmänniska som jag :P

Kommentarer
Postat av: C

vi kan ju ta och byta hår? (A)

2008-02-13 @ 17:52:09
URL: http://christinees.blogg.se
Postat av: Malin

Jävlar vilken bild!! Var du tvungen...?

2008-02-13 @ 21:01:38
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0