Min dag

Puh vilken morgon jag hade! Sov ca 4 h och det kanske var anledningen till att jag mådde illa på morgonen. Ställde mig frågan: hur illa ska jag behöva må för att få stanna hemma? Kom fram till att jag nog måste spy för att tillåta mig själv en skolfri skoldag.

I alla fall, fick bråttom och skyndade mig som attan. Har ingen klocka på badrummet och är för svag för att bära in mobilen där, därför ser jag klockan när jag kommer tillbaka till mitt rum.

Jag sprang till bussen men missade den precis. Efter 1 min kom en 401:a så jag tog den till Sickla bro där jag bytter till 410 mot järla. Konstigt nog hann jag till skolan i god tid, jag hann ju gå till skåpet och hämta grejor till och med.

Det var ingen bild idag heller så jag slutade 14:50, det har jag typ inte gjort på flera månader. Alltid halv 5, det var riktigt skönt att sluta i normal tid på en tisdag :D

När jag kom hem var Lizzie här. Gud så söt alltså, men hon är rädd för mig. Jag är kanske lite läskig. Ska bli kul att ha henne här på lovet. Helt tokig alltså och pälsen var riktigt valpig. Mihih ^^

Nu skulle jag jättegärna sova men då kommer jag bara vakna upp vid 19 av att vi ska äta middag, och man är inte sugen på middag när man precis har vaknat.

Godnatt endå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0