Lite småläskigt

Satt och kollade runt på bloggar och kom in på en som skrivs av en 11-årig tjej. Herregud, det är ju läskigt.
Läskigare var att hon verkade kunna blogga ganska bra, lägger in outfit och att det såg snyggt ut. Använder ett språk som låter som en äldre människas. Shit nu låter jag som en 60-åring.

När jag tänker på en 11-åring som skriver på datorn tänker jag typ: Heeeej :D:D alltså gud vad Fia hade snygga kläder idag. Hennes tröja var rosa med lila blommor. Shiiiiiiiitt nu bara måste jag göra läxa hatar spanska...

Men vissa är väl överutvecklade :O eller nått sådant.

Vet inte om jag tycker det är häftigt eller läskigt :S

Mestadels läskigt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0