Lista lista lista lista (jag gillar att upprepa mig idag)

Bara för att jag inte har något annat för mig, här kommer en lista:

* Hur bor du:  lägenhet med pappa och parhus med mamma
* Brukar du komma i tid: Japp
* Har du bra kondition: Njaa
* Hur lång är du: 172
* Hur känner du dig just nu: Tråkig
* Vanligaste färg på dina kläder: Det vet jag inte
* Kan du laga mat: Har jag ett recept så går det såklart ;P
* Vad pluggar du: SJ2
* Vilket är ditt senaste inköp: Säkert kläder, men det var ett tag sedan
* Din favoritdryck på morgonen: Varm choklad
* Projekt just nu: Fylla i en lista
* Vilken tid gick du upp idag: 6:40, alldeles för sent
* Vad ska du göra i helgen: Sandra, Emelie och sova :)
* Var fick du dina senaste pengar ifrån:  Jag har inte tiggt pengar på länge, var väl mina föräldrar antar jag
* Har du sovit i din egen säng inatt: Precis
* Har du haft mörkt hår: Jag har mörkt hår men har haft betydligt mörkare
* Är du morgonpigg: Speciellt på söndagar
* Vem snackade du med senast: Lillasyster Celine
* Stjärntecken: Lejon
* Varm favoritdricka: Varm choklad
* Alkoholhaltig favoritdricka: Alkohol är äckligt, men ska det vara så ska det vara öl eller cider
* Snällast denna vecka: Sandra som spillt mjölk och kastat morötter på mig ;)
* Saknar du någon nu: Jag är jättedålig på att sakna, så nej
* Gillar du dokumentärer: Absolut! :D
* Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och en gnutta spanska
* När fikade du senast: Oj det var 100 år sedan. Men nästa fredag ska vi fira att Malin åker till Sydafrika, då blir det fika alltså ^^ hehe

Tagen från Cassie92

Kommentarer
Postat av: Katti

Gjorde samma lista idag jag med :)

2008-02-15 @ 22:01:22
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0