Jag är inte alls trött

Det är en konstig känsla. Att inte vara trött när klockan är strax före 23. Anledningen är väl för att jag somnade 18:30 igår, vaknade 19:30 av att det var mat, somnade 20:30 igen, blev väckt 24 då jag gick upp och fixade mig iordning för natten, sen sov jag till 06:30. Det var längesedan jag var såhär otrött.

Jag kommer nog inte lyckas överföra denna pigga känsla till imorgon. Och det känns verkligen som om det är fredag imron. Men snart är det sportlov :D Då ska jag ha det så braigt så ^^

Äsch, nu säger jag godnatt igen. Ska försöka dra mig till badrummet och genomföra tandproceduren. Just nu borde jag vara alla tandläkares dröm. Borstar jättenoga, tungskrapar, tandtråd, floursköljning och flourtuggummi ^^ Uj uj uj, vad jag är bra! :P

Ciao


Kommentarer
Postat av: Lina

Var gärna med och vinn en ny design på min blogg, enda du behöver göra är att skicka en komentar om att du är intresserad! Lycka till!

2008-02-21 @ 07:59:37
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0