IV-vals blaj

Efter att samhällskunskapen var slut gick jag till L-salen och tog en dator. Jag skulle skicka engelskan till mig själv så att jag kan skicka den till B här hemifrån. När jag endå satt där så gjorde jag ett försök att komma in på IV-vals sidan, och tro det eller ej...jag kom in.

Jag blev helt störd på allting. Det fanns ju bara tråkiga saker att välja. Och det låg på "fel" block. Fast aa, hellre en bra kurs som ligger på en dålig tid än en dålig kurs som resulterar i inga håltimmar. Jag tog MatteC som förstahansval, tillsammans med Retorik. Frågade en av datagubbarna som var därinne, om SvenskaC och Retorik typ var samma grej. Han sa att de säkert kommpleterade varandra bra. Eftersom han var en lagom gammal gubbe, såg smart ut, så trodde jag på honom och var helt bombsäker på att Retorik var bäst.

Nu är iaf IV gjort, men jag är dock lite virrig. Får jag MatteC även om Retoriken plockas bort och jag blir tvungen att ta mitt andrahandsval där retoriken skulle ha varit?
Kommer typ inte ihåg vad jag valde, men kanske. Skrev iaf Affärsjuridik och småföretagande på något. Och sen, aa någonting annat. Som tur var skickade jag till min e-post eftersom det inte fungerade att skriva ut. Men jag vågar nog inte kika.

Som tur är överlever jag nog vilka kurser som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0