I like it the way things are

Kom precis hem från bion.
Mötte Tomas 14:30 i slussen, åkte mot Hötorget. Hämtade ut biljetterna och gick sedan runt i stan. Fösökte hålla oss innomhus då det regnade. 16:20 började bion, den var bra tycker jag :) Rolig, allvarlig och gullig. De pratade roligt, nästan bara slang. Bion var slut vid 18 och vi bestämmde att vi skulle gå till slussen. Regnet hade ju avtagit lite. Luften var behaglig men regnet var dumt, mina strumbor är blöta och näsan var röd när jag klev på bussen. På bussen mötte jag Amanda och vi pratade lite old times och nutida grejer. Får se om jag ser henne på modevisningen den 18 mars, Amanda och design går hand i hand :P

Nu ska jag försöka mig på matlagning. Ingen är hemma eftersom de är hos F&F. Självklart bestämde de sig också för att gå på bio eftersom att jag skulle det :P Undrar när de kommer hem, de skulle försöka att inte vara borta för länge p.g.a. Lizzie. Men men, jag ska försöka förvåna mig själv med att göra någonting riktigt gott (fast vi har ingen ostsås hemma! kanske kan mixa en själv, med mina talanger går det nog). Ehm ja.

Kan dessutom tillägga att det var otroligt skönt att komma hem till en tom lägenhet. Jag vill typ flytta hemifrån nu, fast endå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0