Fredrik Reinfeldt

Hiho, nu blev jag jättepigg och kan arbeta på historian. Det går ju riktigt bra. Som tur är så är jag rätt så säker på vad jag ska säga.

Nu till något annat: Naturläraren i NackaGymn. och Reinfeldt, ser ni blicken de ger varandra. Detta var tydligen förra året då de fick motta ett pris för att eleverna skrivit bra texter.
Det var inte jag som anmärkte på deras blickar först, utan Tomas hjälp hade jag inte sett det här över huvud taget. Filippa Reinfeldt får se upp alltså! (hmm, ta nu inte så seriöst på detta. Klockan är 00:20 och jag är...jag)


Nu ska jag skriva klart. Kanske måste sova lite iaf eftersom morgondagen är lång (8:20-16:30).

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0