Fram och tillbaka

Det blir alltid så att man springer runt och letar 2 gånger på varje ställe efter saker som man eventuellt kan ha missat. Man vet ju egentligen att man har packat ner allt, men tänk om man fått tillfälligt minneskrångel och glömt det allra viktigaste. Typ sminket eller nåt. Hjälp!

Mamma och pappa säger ju: det är ju bara att åka upp och hämta det du har glömt. Ja, det är ju bara någon min med bil. Men ändå, gud vad jobbigt. Varför åka upp när man kan vara nogrann på en gång?

Nu tror jag att jag har fått med allting. Jisses, det blir bara en tyngre väska för varje byte som går.

Snart behöver jag en hel lastbild. När den dagen kommer skiver jag det här i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Evamy

Oj, vad ska du göra?

2008-02-18 @ 16:19:15
URL: http://evamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0