En underbar kväll

Emelie kom hit 19:30, efter att jag mött upp henne och hennes mamma som kom åkande med bilen. De hade svårt att hitta hit :P

E har godisstopp så vi fixade till morötter och holiday-dipp, te och cola. Morötter med dip var supergott, mycket godare än chips. Så bye bye chips och hello morötter :D Nu kör vi beach 2008 :P haha

Självklart såg vi melodifestivalen och resultatet var oväntat. Carola & Andreas gick inte vidare till Globen. Något som jag och säkert miljontals andra trodde var självklart. Men jag är inte sur för det, tyckte att det var bra. Och det var så roligt att Carola verkade så säker på att hon skulle gå vidare, samt att Luuk skämtade lite om det. Lite snopet va? ;P Jag är supernöjd med Sanna Nielsen & Rongedal till Globen, Ola & CarolaAndreas till andra chansen. http://svt.se/melodifestivalen 

Emelie och jag pratade om en massa saker och kom in på resor. E kom med den briljanta idén att vi 2 ska resa utomlands när vi fyller 18, på sommarlovet alltså. Jag fyller den 30/7 och hon 5/8 :) Super! Pengar måste vi såklart ha så nu ska E prata med det dagiset vi praoade på i 9an (hennes syster jobbar där), där kanske vi kan få oss ett sommarjobb, och annars blir det någon annanstans. Grekland here we come! :D

Tack för en underbar kväll Emelie, du är så söt :) Fångade henne på bild också, och jisses vilken fin bild alltså. Den kommer upp här under nästa vecka :D

Föresten så måste jag bara säga en sak, Emelies mamma hade bett henne att hälsa till mig att jag verkar vara en så snäll tjej. Wiiee jag är snäll :D Jag hade mina aningar ^^


Kommentarer
Postat av: Emsan

haha jaa vist va de en superkväll igår:D och jag har en superfin bild på dig med som jag lyckades ta:P och de där om Grekland planeran får vi inte låta rinna ur sanden:) puss o kram

2008-02-17 @ 13:34:20
URL: http://e-miz.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0