Ehm, ja?

Sådär såg jag ut när jag kom till spanien, hade gått upp 2 på natten för att äta frukost och var alltså väldigt trött när vi kom fram vid 11.
Om jag hade skippat smink idag slår jag vad om att jag skulle se sådär trött ut. Ögonen är helt röda och hjärnan fungerar inte så värst bra.
image181

Idag ska jag till mamma och chockas av ett svart kök. Mamma hade nämligen en eldsvåda där igår. Nu måste det målas om. En annan "bra" sak är att jag numer bara kommer att ha 1an, 2an och 4an i mitt rum. Har frånsagt mig en boxer. Kan ju lika gärna sitta nere å titta på tv eller skippa tv:n och läsa någon bok istället. Ne usch, det där lät inte roligt. Får se hur jag gör.

Ne nu ska jag gå ner och göra lite choklad och äta någon macka. Och jag ska stänga alla fönster som pappa har envisats med att öppna eftersom det är så varmt. Han borde ju förstå att det efter ett tag blir ganska kallt. Brrrr, jag fryser.

Godnatt (nej jag ska inte sova, tycker bara att godnatt är en bra ord. Säger det rätt ofta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0