Diabetesdoktor imorgon

Mina matlagningsskills var inte så förskräckliga som jag hade trott. Fick ihop pasta och ostsås med tomat och nötter. Efter några tuggor var jag ioförsig mätt eftersom jag ätit popcorn på bion.

Familjen kom hem i lagom tid tills att jag var klar med maten. Tur det för jag ville inte visa min matlagning inför dem :P De var ganska överraskade när de såg mig sitta där med pasta å sås. Pontus skrek till pappa: Pappa, Jenny har lagat mat! Vad trodde de om mig, att jag var helt värdelös eller?

Med sig hem hade de lite godis så jag åt en halv påse bilar och så fick jag smaka några remmar av Celine. Det känns som att jag har gått upp 10 kilo i vikt.

Inte bra då jag ska till doktorn imorgon. Mamma hämtar mig här hemma kl. 7 å så åker vi till SÖS där jag ska träffa diabetesdoktorn kl. 9. Hänger med mamma på hennes jobb under tiden (hon jobbar på sös). Denna gång ska jag ta fastevärden hos doktorn, så jag får inte äta någon frukost! Jag som är beroende av frukost. Ska väga och mäta mig + ta blodvärden, alltså väldigt passande att vara onyttig idag. Eller inte!

Nu ska jag gå ut med hunden och bränna kalorier :P haha, blir nog inte så många eftersom att den vägrar gå med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0