Det är jobbigt att komma på en rubrik

Det blev varken madrass eller Farmor och Farfar idag. Anledningen var min lillebror som vid ett tillfälle kände att det kliade i hans hals. Självklart måste det vara hundens fel (det kan inte vara att det är lite pollen ute eller att det bara börjar klia som det faktiskt gör ibland)! Pontus började iaf babbla om att han är viktigare än hunden och pappa började ringa runt till folk som eventuellt kunde ta Lizzie. Jag orkade inte med det där så jag satte mig här vid datan och spelade Sims, som jag inte gjort på väääldigt länge. Pontus insåg snart att det inte kliade i halsen längre + att han gjort min lillasyster ledsen, så han sa att vi visst kunde ha kvar hunden ett tag till. Yay!

Det jag skulle komma till var att jag fixade mig iordning eftersom att vi skulle ha åkt iväg, men så blev det inte så och jag drog på morgonrocken over kläderna senare.

image210
Jag hade på mig grått linne, mörka jeans och ovanpå linnet mitt blåglittriga skärp.

image211
Ju ljusare det blir ute, desto ljusare blir mina ögon tror jag.
Förra sommaren anmärkte mamma på att mina ögon var
väldigt ljusa i slutet av sommaren, undrar varför det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0