Blogg i Nyhetsmorgon Söndag

Imorgon ska jag vara uppe tidigt, jag ska inte missa nyhetsmorgon!
Varför ska jag inte missa nyhetsmorgon då?

"10.15
Söndagfrukost: Är bloggtjejerna nätets nya härskare? Vi pratar med ISABELLA LÖWENGRIP, STINA BERG, ELEONORE NYGÅRDS och PONTUS SCHULTZ"

Stinalees blogg tittar jag in på varje dag, och att få se henne på tv vill jag verkligen inte missa. Hon verkar vara en sån underbar tjej alltså :)
Blondinbellas blogg slutade jag följa för några månader sedan, tyckte att hon var alltför dryg i sitt prat om pälsar och nedvärderande tankar om alla utanför stureplan. Men visst vill jag se henne på tv ändå. Om inte för ett litet skratt från min egen sida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, kom på att det är söndag idag... redan! jag missade bloggarna på nyhetsmorgon imorse. :/

2008-02-17 @ 14:42:41
URL: http://christinees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0