Bilddagboken - en resa

Jag vet att jag har nämnt det förut, men bilddagboken är så roligt. Ett fotoalbum som är smidigt att kolla i :) Sitter just nu och tittar tillbaka ända från när jag började 2005. Här är en liten resa i bilder. Kronologisk ordning också, haha:

Klassresa, Finnhamn, i 9an. Jenny, Amanda och Emelie

Det är det jag menar med solblekt, helt blondt alltså :O

Dalarna, sjön Sången mitt inne i skogen.

Tänk att det var sommar 06, hade inte ens börjar gymnasiet

Sept. 06, gymnasiet hade börjat och den här fikastunden minns jag jättebra

Nov 06, bara för att jag älskar pommes men beställde mini

Jan 07, Jenny goes göra slingor alldeles själv

Kolla! En bild som är tagen på mig (av ngn annan) där jag inte ser helt störd ut, enligt mig själv iaf.

Juli 07, för att det var läskigt och jag ännu inte har sett resultatet

Hon är så söt där :)

Jan 08, SLUT

Kommentarer
Postat av: laijna

Fina bilder :D

2008-02-16 @ 11:06:04
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0