Bara en tillfällighet?

Jag hittade bättre saker att göra än att plugga :D

Lindsay Lohan. Detta var inte så fint tycker jag.
image188
www.people.com

Jag har haft 2 kändisbilder i den här bloggen tror jag, och båda har varit på Lindsay Lohan. Jag vet knappt vem människan är, varför blev hon känd?

Men nu ska jag göra varm choklad och sedan gå uppåt till mitt rum. Imorgon bär det av till Pappa där jag ska vara följande 2 veckor. Puh, en skolvecka med bara 10 sekunder till bussen. Superskönt! Nu kan det gott få snöa lite då jag inte har någon backe att ramla i (mördarbacken vid skolan brukar klaras av). Längtar till helgen då den lilla hunden kommer :) Sen får vi se vad jag mer hittar på. På lovet ska jag träffa Emelie och se på den där dokumentären som jag delvis är med på, någon sekund iaf. Ska till doktorn på onsdagen också vilket kanske betyder att jag tar mig en tur i stan efteråt.

Nu säger jag godnatt på riktigt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0