Yay

Ikväll har jag fått hjälp med att fixa lite på datan, tack så jättemycket! Det är faktiskt kul att fixa... när man väl får hjälp så att man egentligen inte behöver tänka så jättemycket själv (a). Känns ju typ som att städa... ta bort en massa dum smuts från datan!

Nu gick min hjälpare och sov men jag sitter uppe o gör någon virussökning. För jag fick nämligen virusprogrammet att fungera!

Tänk om jag förstod mig på datorer lite mer. Tänk all tid jag lägger ner på att vara arg på datorer, den skulle ju minska väldigt mycket om jag förstod hur man fixade någonting ^^

Imorgon får jag se vad jag gör, fick lite panik över min julklapp till lillebror. Vill köpa något annat också så jag får väl kanske göra det innan gymmet imorgon. Sandra och jag ska köra ett danspass klockan 8. Innan det måste jag slå in mitt paket till pappa (här snackar vi verkligen: vad ska jag köpa till pappa-panik. Asså, jag har inte köpt någonting. Lurigt va).

Borde kolla upp när Tyresö C är öppet. Spännande. Eller jag kanske skulle åka till Sickla eller nått istället. Orkar iaf inte åka in till stan... Fast jag känner för att åka till Tyresö... nä usch, jag gillar inte deras öppetider. Får kanske stresshandla en julklapp på tisdag istället.

Kommentarer
Postat av: David

Hehe, lycka till med att komma på vad du ska köpa :) Jag lyckades köpa nästan alla mina presenter igår :P

2008-12-22 @ 13:03:33
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0