Varmt o skönt

Satans vilken träningsvärk jag har i mina bröstmuskler! Tycker att det är lite fel att träningsvärken kommer efter 2 dagar också...

Jag har precis hjälp lillebror att skaffa facebook (a) hihi. Blev jätteförvirrad när hans facebookkonto var på svenska, är så van vid engelskan.

Förut frös jag jättemycket om mina handleder och händer. Och fryser jag om handlederna får jag jätteont i lederna. Satte därför på mig mina handledsvärmare :) Efter ett tag slutade det göra ont :D

Jag tänkte att jag skulle ta ett normalt kort på handledsvärmarna, men det slutade inte normalt.




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har likadant, får jätteont i händer, handleder, fötter och fotleder ifall det är kallt. Det är extremt irriterande när man ska bada om somrarna vill jag säga...

2008-12-07 @ 13:22:25
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0