Igår och idag

Gårdagen spenderades bla med Malin i stan i jakt på ett spel. Vi gick till tre olika gamebutiker, ringde till en fjärde. Slut.

Deppade som vi var åkte vi mot Älta för att hämta ett annat spel som vi tog med till Malin. Spelet fungerade inte! Istället blev det singstar med Malin och hennes familj plus deras gäster. Det var kul att spöa skiten ur dem, visst Malin? ;)

Eftersom att vi skulle ha ett SATC-maraton idag så kom Malin på den briljanta idén att hon skulle sova över hos mig i lilla Älta så mitt i natten gav vi oss av hem till mig. Eftersom att mitt golv var fullt med saker efter att någon kommit in i mitt rum och ställt allt på golvet, var jag tvungen att städa, och jag kan inte städa slarvigt. Så Malin fick sitta vid datan medan jag putsade, plockade undan och dammsög klockan två på natten. Malin sysselsatte sig bla med att vara jag.

Idag har jag, Malin och Jessica kollat på första säsongen av SATC. Vi beställde upp pizza och pommes, och så köpte vi Ben&Jerrys nere på Konsum. Ibland är det bra att bo ovanpå Konsum och pizzerian.

Malin vid min dator inatt när jag städade för fullt


Time för sex and the city!


När Malin och Jessica äter...


Min mat :$


Efter huvudrätt kommer efterrätt, det har Jessica koll på!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hjälp! är min klänning så där genomskinlig, eller har du en superblixt?

2008-12-29 @ 22:29:41
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0