Ställa om dygnet första dagen på lovet?

När jag vaknade för andra gången imorse tittade jag på klockan och trodde först att jag såg fel. Minns inte vad klockan var förutom att den var mycket. Jag somnade om i alla fall. Gissa när jag vaknade nästa gång...16. Gick upp halv 5 "imorse" och jag vet inte när jag ska sova ikväll. Just nu känns det som att jag skulle kunna somna ganska lätt men tänk om det inte går när jag väl försöker. Då blir jag ledsen.

Min dag har mest gått åt åt att ligga här i sängen och kolla lite på tv med min syrra. Har dessutom väntat på att få datorn. När jag väl fick den visade det sig att hon råkat fixa ett virus på datorn, så jag har försökt installerna virusprogram. Men det verkar ju som att man alltid måste betala om man vill ha bort virusen. Just nu verkar dock datan vara normal.

Jaja, undrar om jag ska försöka sova nu.

Kommentarer
Postat av: David

Tror inte du lyckades få bort visurset, du loggade in och ut typ hela natten på msn. Det verkar väldigt virusaktigt enligt mig.. men kanske bara jag som är paranoid :)

2008-12-21 @ 01:44:00
URL: http://davidhall.blogg.se/
Postat av: Malin

testa att ladda ner avira antivir personal. Det är ett gratis antivirusprogram som fungerade asbra för mig när inget annat gjorde det :P

2008-12-21 @ 13:15:35
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0